perjantai 6. heinäkuuta 2012

Viimestä viikkoa Suomessa

Oon ollu täs viikon lomalla ja eilen oikeestaan potkas vika viikko Suomessa käyntiin!
Viime viikon perjantain tosiaan loppu duunit ja vaihdoin sit suoraa vapaalle, kun pidettiin illal Mepan kanssa läksärit Alppipuistossa. Paljon kavereita ja siistii nauttii kesäillasta oikeen kunnolla. Sunnuntaina oli sit vuorossa Påminnen mutkajamit vol. 4 - Planet of the Apex, eli lonkkariskabat Påminnen laskettelukeskuksen mäkiautoradalla.
Skabat ei ihan menny taas mun osalta putkeen, en taaskaan pysyny yhtään kisaranii radalla. Mut oli taas hauskaa ja onnistuin saamaan överirumat t-paita- + kyynärsuoja- + slaidihanskarajat käsiini!


 Tiistaina vähän lisää lonkkarointipuuhia Aulangolla ja Ahvenistolla. Vikat kerrat tais olla ku pääsen tääl suomes enää kunnol rullaa! Kohta oikeesti iskee se todellisuus, et oon parhaimmillaan vähä yli viikon päästä jo lumilla!

Keskiviikkona vuorostaan karkasin Pennyn kanssa Jyväskylään hakee lautabägii ja näkee tietty ihania Jykyläihmisiä! Tietysti ku olin Jyväskylässä, ni piti Beyondista käydä kattomassa aivan överisiistejä Niken Janoskeja, joita oon kuolannu ton nettistoren kautta jo hetken aikaa. Hinta kirpas, mut nyt mul on täydelliset reissukengät, joita mä nyt sisäänajan täs viikon ajan ja toivon et sen jälkeen ne jo sulautuu mun jalkoihin.

Nyt vielä ku sain vihdoin ton lautabägin roudattua Helsinkiin, ni ei oo mitään tekosyytä enää olla alkamatta mallailee matkatavaroita kasaan. Ens viikko tulee olee niin tuskaa kaiken ton reissukamojen pakkaamisen ja muittenki tavaroitten pakkaamisen kanssa. Oon siis alivuokrannut mun huoneen, kalustettuna kyllä mut tietty kaikki omat tavarat pitää siirtää alta pois. Joudun myös repii mun seinät taas puhtaiks kaikista fiilistelykuvista mikä tekee mun huoneesta just mun oman ja sen purkaminen ei tuu tuntuu kivalta!

Ens viikolle ei mitään suunnitelmia, ei mitään sovittuja juttuja kenenkään kanssa. Ajattelin kerrankin saada kaiken hoidettuu ajallaan! Sit torstain voi hyvil mielin lähtee kohti maailmaa ja seikkailuja!

 Tässä mun uudet Nike Stefan Janoskit - pure love

 Penny kävi reissaamassa Jyväskylässä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti